Bosch Therm 4000 O WR 11-2P gázüzemű, átfolyós vízmelegítő piezo gyújtással

WR 11-2BWR 11-2B
WR 11-2BWR 11-2B
WR 11-2BWR 11-2B
WR 11-2BWR 11-2B
Bosch Therm 4000 O elemes gyűjtású gázüzemű, átfolyós rendszerű vízmelegítő, piezo vagy elemes gyújtással.





58.400 Ft
Várható szállítás: 3 munkanap
Gyártó: Bosch
Készleten
Vízvételi profil
M
Kivitel
Átfolyós
Melegvíz teljesítmény
11l/perc

Therm 4000 O elemes gyújtású gázüzemű, átfolyós rendszerű vízmelegítő, piezo vagy elemes gyújtással.

Elemes gyújtású készülék

A gázüzemű fali, kéményes, átfolyós vízmelegítőkben a gyújtás elektromos gyújtóimpulzussal történik, melyről két 1,5V-os elem gondoskodik. Így a készülékben nincs állandó őrláng. A vízcsap megnyitásával az elektromos impulzus segítségével a vízmelegítő teljesen automatikusan lép működésbe. Így a kevesebb energiafelhasználás kevesebb károsanyag-kibocsátással is jár.

Jótállás Bosch termékekre

A Bosch jótállása érvényes a jótállási jegyen szereplő állókazánokra, gázüzemű vízmelegítőkre és a napkollektorokra az üzembehelyezés időpontjától számítva 12 hónapig , fali- és szilárdtüzelésű kazánokra az üzembe helyezés időpontjától számítva 12 hónapig, szobatermosztátokra, szabályozókra, kapcsolóórákra, tárolókra és termosztatikus szelepekre a vásárlástól számított 12 hónapig, valamint elektromos tárolós vízmelegítőkre is a vásárlástól számított 12 hónapig, a lentebb található 151/2003 (IX.22.) sz. kormányrendelet alapján kötelező jótállást vállal.

12 hónap EXTRA jótállás

A kötelező jótálláson túlmenően a Robert Bosch Kft. 12 hónap további jótállást vállal a következő termékekre: állókazánok, gázüzemű vízmelegítők és a napkollektorok, fali- és szilárdtüzelésű kazánok, szobatermosztátok, szabályozók, kapcsolóórák, tárolók és termosztatikus szelepek. A kibővített jótállás feltétele az évenkénti karbantartásnak az arra feljogosított szerviz általi igazolt elvégzése.
A készülékek garanciális javítása díjtalan. A garanciális javítás során csak gyári és új alkatrészek építhetők be. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik azzal az idővel, amely alatt az üzemeltető a hibából adódóan a készüléket rendeltetésszerűen nem használhatta. A vásárlást követő tartós (hat hónapot meghaladó) tárolás esetén az üzembehelyezéshez a Robert Bosch Kft. engedélye szükséges.

A Bosch jótállás feltételei a következők

  • az arra feljogosított szerviz elvégezte az üzembe helyezést és ezt a jótállási jegyen aláírás és bélyegző is tanúsítja,
  • a termékhez mellékelt útmutatóban leírtak szerint rendeltetésszerűen működtették a készüléket,
  • a jótálláshoz szükséges érvényes vásárlói dokumentációk rendelkezésre állnak (Jótállási jegy és a vásárlást igazoló bizonylat).


A jótállási igény csak abban az esetben érvényesíthető, ha a meghibásodás oka a vásárlás időpontja előtt keletkezett.

Jótállás szempontjából nem tekinthető hibának és így a készülék nem garanciális abban az esetben, ha

  • azon hanyag kezelés, vagy külső hatás következtében mechanikai sérülések keletkeztek,
  • az időjárási körülményektől, környezeti tényezőktől, elemi károktól (eső, fagy, tűz, erősen szennyezett levegő, kemény hálózati víz, nem megfelelő feltöltési víz, stb.) károsul a készülék,
  • a termékhez csatlakozó elektromos hálózatból származó káros hatások okozták a meghibásodást (túláram, villámcsapás, stb.),
  • alkatrészek, melyek természetes elhasználódás miatt az éves szervizkor cserére szorulnak (elektróda, védőanód, szűrők, elemek, tömítések stb.).

Bosch kiterjesztett jótállási feltételek

A vevő a garanciális termék kicserélését kérheti, ha:
a) a termék nem javítható,
b) a hibajelentéstől számított 15 napon belül a termék javítása nem fejeződött be.

A csere jogosságáról a Robert Bosch Kft. dönt. Az a) esetben a vásárlás helyén intézhető el a termék cseréje.
Ha a vevő nem fogadja el a hibák jellegével kapcsolatban a feljogosított szerviz véleményét, cégünkhöz fordulhat. Amennyiben indokolt, kikérjük az illetékes minőségvizsgáló intézet állásfoglalását. Jogvita esetén a Ptk. ide vonatkozó jogszabályai az irányadók.
A jótállási javítási munkákat a mellékelt javítási szelvények egyikének gondos kitöltésével kell dokumentálni. A vevő győződjön meg arról, hogy ez megtörtént-e, és aláírásával igazolja az elvégzett munkát. A jótállási jegyen történő szabálytalan javítás, valótlan adatok bejegyzése a jegyet érvényteleníti. A jótállási jegy elvesztése egyben a garanciális jogosultság elvesztését is jelenti.
Érvénytelen a jótállási jegy, ha nem tartalmazza a vásárlásra és üzembehelyezésre vonatkozó adatokat (időpont, hely, forgalmazó illetve üzembehelyező cég bélyegzője és aláírása). Az érvénytelen vagy elveszett jótállási jegy nem pótolható.
A minőségért való felelősség automatikusan megszűnik, ha vevő a terméket olyan országban szerelteti fel, helyezteti üzembe, illetve működteti, ahol az nem rendelkezik forgalombahozatali, vagy azonos célú más, az üzembehelyezéshez és működtetéshez szükséges hatósági engedéllyel.
A jótállási igény érvényesíthetősége helyéről az igénybe vehető üzembehelyezési és javító szolgálatokról a Bosch +36-1 879-8690 telefonszámán érhető el további tájékoztatás.

151/2003. (IX. 22.) Kormány rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról letölthető PDF