Gyakran ismételt kérdések
Vásárlás | Kiszállítás | Fizetés | Általános
Vásárlás
Hogyan módosíthatom a rendelt mennyiséget?
A Kosár oldalon bármikor megváltoztatható minden mennyiség, így bármikor törölhető a nem kívánt áru.
Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?
Minden sikeres rendelés után a regisztrációban megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küldünk.
Telefonon keresztül tudok-e rendelni?
Telefonon leadott rendeléseket nem tudunk fogadni. Vásárlás kizárólag személyesen vagy az interneten keresztül lehetséges.
Módosíthatom-e utólag a már leadott megrendelésemet?
A rendelés állapotától függően lehet utólag módosítani a megrendelést.
Mit jelent a "kedvezmény csak online"?
Bizonyos termékekre a webáruházunkban vásárlóknak kedvezményt biztosítunk. A weboldalunkon feltüntetett online kedvezményes árak kizárólag a webáruházunkon keresztül leadott megrendelésekre vonatkoznak!
A webáruházban feltüntetett árak bruttó vagy nettó árak?
A weboldalon a termékek mellett megjelenő ár minden esetben bruttó ár, az árak a hatályos jogszabályoknak és törvényeknek megfelelő ÁFA tartalommal jelennek meg.
Kiszállítás
Át vehetem-e személyesen az interneten rendelt csomagot?
Természetesen igen, van egy ilyen opció a szállítási választások között. Személyes átvétel mindhárom üzletünkben lehetséges.
Honnan tudom, hogy az áru befér-e az autóba?
A legtöbb termék alatt talál egy leírást, ahol látja az áru befoglalóméreteit. Kérjük azzal kalkuláljon!
Hol vagyunk pontosan?
Személyes átvétel mindárom üzletünkben lehetséges, az alábbi címen:
1116 Budapest, Kondorosi út 5/a
1239 Budapest, Péter Apostol u. 3.
2030 Érd, Fehérvári út 63-65.
Van parkoló az üzletek előtt? Hol lehet megállni?
Természetesen rendelkezünk kiépített parkolóval mindhárom telephelyünkön, ahol gépjárművével díjmentesen parkolhat.
Mennyi a szállítási idő?
A maximális szállítási idő minden termék adatlapján fel van tüntetve. A megadott szám munkanapokban értendő.
Fizetés
Hogyan tudok fizetni?
Házhozszállítás esetén bankkártyával, előreutalással tud fizetni, vagy készpénzzel a futárnál. Foxpost csomagautomata választásnál átvételkor bankkártyával. Személyes átvétel esetén előreutaláson kívül az üzletünkben készpénzzel vagy bankkártyával tud fizetni.
Szükséges-e regisztráció?
Nem kötelező regisztrálni a rendeléshez, majd a fizetésnél tudja megadni a számlázási adatait.
A szállítási költség fel lesz-e tüntetve a számlán?
Természetes igen, részletes számlát állítunk ki.
Általános
Hol vannak a Benedek szerelvény üzletei?
• 1116 Budapest, Kondorosi út 5/a
• 1239 Budapest, Péter Apostol utca 3.
• 2030 Érd, Fehérvári út 63-65.
Mi a pontos nyitva tartás?
Hétfő-Péntek 7:00-16:30
Szombat: 7:00 - 13:00
Vasárnap: zárva